Szanowni Państwo,
Zgodnie z zamieszczonym harmonogramem naboru na rok szkolny 2025/2026 otwarcie systemu rekrutacji nastąpi w dniu 21.07.2025 g. 12.00
Harmonogram naboru dostępny jest w zakładce poniżej - pt. Harmonogram
Prosimy o uważne wypełnienie wniosku i dołączenie wymaganych oraz kompletnych dokumentów.
Jeżeli wniosek nie zostanie podpisany elektronicznie, to pobrany i podpisany wniosek z wymaganymi dokumentami (potwierdzenie przyjęcia kandydata do szkoły oraz inne potwierdzające spełnienie kryteriów) należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Bursy lub drogą elektroniczną na podany adres: rekrutacja@bursa.edu.gdansk.pl
Wniosek posiadający braki formalne takie jak: brak podpisu rodzica/opiekuna prawnego, dokumentu potwierdzającego przyjęcie kandydata do gdańskiej szkoły oraz załączników potwierdzających zaznaczone kryteria uprawniające do uzyskania dodatkowych punktów zostanie odrzucony, a kandydat otrzyma status niezakwalifikowany do dalszej rekrutacji.
Prosimy o dokładne sprawdzenie statusu szkoły:
- publiczna/prowadzona przez Gminę Miasta Gdańska/
- niepubliczna/prowadzona przez inny podmiot, odpłatna/
Do czasu zakończenia etapu wprowadzania wniosków tj. do 24.07.2025 r. do godz. 23:59, prosimy na bieżąco o sprawdzanie na swoim koncie systemu naboru czy wniosek nie posiada braków formalnych, które można do czasu zakończenia etapu uzupełnić.
Kandydaci zakwalifikowani, którzy nie potwierdzą woli przyjęcia (zgodnie z harmonogramem) uzyskują status zrezygnował.
W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych przez kandydatów brana jest pod uwagę kolejność zgłoszenia wniosku.
O przydziale wychowanków przyjętych do Bursy Gdańskiej im. I. Sendlerowej w danej lokalizacji decyduje Komisja Rekrutacyjna.
Przypominamy, że niepełnoletni wychowankowie obcokrajowcy, którzy zostaną przyjęci do Bursy Gdańskiej powinni mieć wyznaczonego opiekuna prawnego / prawnego tymczasowego/ ustanowionego notarialnie przez rodziców stale przebywającego w Polsce.
W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzice kandydata lub kandydat pełnoletni mogą wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do bursy, wyłącznie na adres mailowy: rekrutacja@bursa.edu.gdansk.pl Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego. Odpowiedzi będą udzielane na podany przez Państwa adres mailowy.